wtorek, 23 lipca 2019

Marynata do mięsa na grilla

Nie od dzisiaj bardzo lubię eksperymentować z różnymi przyprawami. Tym razem zrobiłam marynatę do karczku bo takie mięso kupiłam ale myślę, że będzie dobra do każdego rodzaju.



Składniki na 1 kg mięsa:

  • 100 ml oliwy z oliwek
  • 2 łyżeczki przyprawy grill klasyczny
  • po 1 łyżeczce przypraw: suszone pomidory z czosnkiem i bazylią, przyprawa do żeberek, grill pikantny
  • po 1/2 łyżeczki przypraw: czosnek granulowany (lub mały, zmiażdżony ząbek), oregano, sól kamienna


Wszystko ze sobą wymieszać i zalać mięso. Odstawić na kilka godzin. Ja odłożyłam na noc. Mięso grillowałam często obracając by się nie przypaliło.




Polecam :)

3 komentarze:

  1. mięso musi być pyszne z taką marynatą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chwaląc się, bo jestem uczciwym człowiekiem... naprawdę jest smaczne. Polecam:)

      Usuń
  2. Mięso z grilla to doskonały powód do spotkania się na świeżym powietrzu i delektowania się smakiem lata. Grillowanie to nie tylko jedzenie, to celebracja sezonu grillowego!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowe pasje , Blogger