piątek, 23 czerwca 2023

Granola z orzechami

Tym razem sporo przesadziłam z pieczeniem przez własne "gapiostwo" bo nie można tego nazwać inaczej. Jednak włożyłam w jej zrobienie tyle serca, że przepisem się podzielę ;) 

Składniki:

  • 400 g płatków orkiszowych
  • 100 g orzechów włoskich
  • 50 g pestek dyni
  • 40 g migdałów 
  • 30 g pistacji 
  • 1 łyżka stołowa nasion chia
  • 1 łyżka sezamu
  • 1 łyżka siemienia lnianego
  • 6 łyżek miodu (u mnie wielokwiatowy) 
Orzechy, migdały, pistacje, pestki dyni pokroić w mniejsze kawałki, dodać resztę składników, wymieszać przełożyć na blachę do pieczenia wyłożoną papierem. Piec w 120°C przez 30 minut. Termoobieg. Przemieszać 2, 3 razy. 


Ps. z podanej ilości składników otrzymałam 2 litrowe słoiki. U mnie to szybko zniknie ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowe pasje , Blogger