wtorek, 7 stycznia 2020

Bazylia - nowe sadzonki.

Kocham unoszący się zapach ziół w kuchni, jest dla mnie kojący i uspokajający, zwłaszcza bazylia. Bardzo proste w uprawie ziółko. Możecie wysiać nasiona i cierpliwie czekać, natomiast ja wybrałam szybszą formę. Kupiłam bazylię w markecie, oderwałam około 10 cm wierzchołki (3 węzły liści) i włożyłam do wody z ukorzeniaczem.





 Usunęłam ostatni węzeł liści



 Po 2,3 tygodniach pięknie się ukorzeniły


Posadziłam do ziemi uniwersalnej.

Z 1 doniczki bazylii zakupionej w markecie korzystam już 2 lata. Powtarzam tylko czynność z ukorzenianiem. Spróbujcie... będzie jak znalazł na wiosnę do ogródka :)


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowe pasje , Blogger