niedziela, 7 stycznia 2018

Sok - kapusta czerwona, melon

Zaczynając przygodę ze świeżymi sokami warzywnymi miałam niezły ubaw z samej siebie. Zrobiłam sok z buraka i marchewki, myślę sobie jedno i drugie słodkie, będzie dobre :) tymczasem ledwo przeszło mi przez gardło. Dlatego postanowiłam łączyć warzywa z owocami, wówczas dla początkujących są do przełknięcia.

Kilka słów o głównych składnikach:

Kapusta czerwona - ma właściwości antyoksydacyjne warzyw czerwonych. Jest źródłem potasu, siarki, wapnia (więcej).
Melon - działa moczopędnie i przeczyszczająco. Witaminy A,C,D,E,P.. (więcej)
Nać marchwi - Zawiera dużo wit. C, K. Odtruwa wątrobę, oczyszcza organizm (więcej)






Składniki:
  • 250 g kapusty czerwonej
  • 250 g melon
  • 1 burak czerwony
  • 5 marchewek z nacią
  • 2 łodygi selera naciowego



Wszystkie warzywa opłukać, obrać i pokroić na mniejsze kawałki. Dodałam połowę natki z marchewki. Przepuszczałam ją przez wyciskarkę naprzemiennie z warzywami. Seler naciowy wystarczy przepłukać i pokroić. Melon chciałam wrzucić ze skórką ale mam za słabą wyciskarkę.

Wypróbujcie :) 

1 komentarz:

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowe pasje , Blogger