wtorek, 2 stycznia 2018

Sok warzywny (marchew, szpinak)

Starając się w jakiś sposób utrzymać w ryzach wagę przeszperałam kilka stron ze zdrowym odżywianiem i natknęłam się na  Odmładzanie na surowo. Zainspirowana informacjami postanowiłam wprowadzić do swojego menu kilka zmian. Przede wszystkim świeżo wyciśnięte soki. Wyciskarkę wolnoobrotową mam od roku ale zazwyczaj robiłam soki standardowe typu: pomarańcz, marchewka. Dziś chciałam zaproponować Wam ucztę warzywną. Mieszankę warzyw, które da się przełknąć i smakują całkiem dobrze. Oczywiście moim "gwiazdom" ciężko przechodzą przez gardło wszelkie nowości zwłaszcza warzywne, ale może z czasem zmienią zdanie.

Kilka słów o głównych składnikach: 
Marchew - wzmacnia, oczyszcza, regeneruje więcej
Szpinak - bomba witaminowa, wspomaga pamięć więcej
Grejpfrut -  niskokaloryczny, oczyszcza wątrobę więcej





Składniki:
  • 500 g marchwi
  • 250 g szpinaku
  • 2 grejpfruty
  • 1 burak czerwony
  • 1 jabłko
Marchewkę oczyścić pod wodą szczoteczką do warzyw, odciąć końcówki i pokroić w mniejsze np. 2 cm kawałki. Szpinak przepłukać pod bieżącą wodą, odsączyć na durszlaku. Grejpfruty i buraka obrać pokroić. Jabłko opłukać, oderwać ogonek pokroić na mniejsze kawałki. Nie wykrawać gniazda nasiennego tylko razem z pestkami wrzucić do wyciskarki. Uzyskałam 1200 ml soku.

Jest jadalny, oczywiście to nie czekolada ale wypić się da ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowe pasje , Blogger