piątek, 1 kwietnia 2016

Surówka z grejpfruta

Grejpfrut - niskokaloryczna bomba witaminowa jest ostatnio u mnie bardzo na topie. Na przełomie luty, marzec zawsze spada moja odporność. Dlatego ratuję się jak mogę i jak na razie idzie mi całkiem dobrze ;) W okresie zimowym owoce cytrusowe są najlepsze więc zastępuję nimi braki własnych owoców z ogrodu.



Składniki na 2 porcje:

  • 1 grejpfrut czerwony
  • 1 gruszka
  • 5 suszonych śliwek
  • pestki dyni (według uznania - u mnie 2 łyżki)
  • płatki chilli (odrobina)
Grejpfruta obrać ze skóry podzielić i pokroić na mniejsze kawałki. Gruszkę obrać, pociąć, śliwki przekroić na połowę dodać pestki dyni, chilli  i wszystko razem wymieszać. Można odstawić do lodówki na 15 minut do schłodzenia i połączenia smaków.
Z grejpfruta można usunąć błony ja tego nie robię, lubię jego gorzkawy posmak. Można również dołożyć 1 łyżeczkę miodu będzie słodsze :)
Polecam na śniadanie :)


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, smakowała mi bardzo lubię takie połączenia :) pozdrawiam

      Usuń

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Łyżka i Motyka , Blogger