niedziela, 3 kwietnia 2016

Placki selerowo - ziemniaczane

Niestety jestem maniaczką wszelakich placuszków. Nie wiem czy wychodzi mi to na zdrowie ale nie potrafię sobie odmówić ziemniaczanego, cukiniowego a teraz do tego grona dołączył selerowy. Pyszny ;)


Składniki:
  • 1 kg ziemniaków (obranych)
  • 600 g selera (obranego)
  • 1 duża cebula
  • 2 jajka
  • 2 łyżki śmietany
  • 2 łyżki mąki pszennej 450
  • sól himalajska drobna 1  - 1,5 łyżki stołowej
  • pieprz do smaku
  • olej kokosowy do smażenia
Selera zetrzeć na drobnej tarce warzywnej. Ziemniaki na tarce do placków, przełożyć na durszlak by odciekły z nadmiaru wody.  Cebulę obrać i pokroić w kostkę. Połączyć wszystkie składniki, wymieszać i smażyć niewielkie placki.

Ps. Wodę spod ziemniaków odlewam i pozostały krochmal dodaję do placków.


Smacznie polecam :)

7 komentarzy:

  1. Pycha ! Uwielbiam dodawać jakieś inne warzywko do placków ziemniaczanych. Do tej pory próbowałam z selerem naciowym, ale nie z korzeniem - fantastyczny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię placki, placuszki... Twoja wersja też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie złociste:)och jadłabym je:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu wspaniałe placuszki, muszę wypróbować Twoją wersję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne placuszki. Zapowiadają się pysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować, też uwielbiam placuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowe pasje , Blogger