piątek, 9 stycznia 2015

Koktajl grejpfrutowy

Koktajle są doskonałym zamiennikiem pieczywa na śniadanie lub kolację. Chociaż nie wyobrażam sobie życia bez chleba to staram się ograniczać zwłaszcza białe pieczywo, które niestety nie jest wskazane dla diabetyków. Koktajl jest bardzo orzeźwiający, z nutą słodyczy daktyli. 



Składniki:
  • 160 g jogurtu naturalnego
  • 1/2 czerwonego grejpfruta
  •  3 suszone daktyle
  • 1 łyżka rodzynek

Grejpfruta obrać i pokroić na mniejsze kawałki. Daktyle również pokroić, dodać do jogurtu wraz z rodzynkami i grejpfrutem. Zmiksować wszystko blenderem. Mogą pozostać drobinki rodzynek ale osobiście mi to nie przeszkadza. 




Pozdrawiam pysznie i zdrowo :)

9 komentarzy:

  1. Pyszny koktajl Małgosiu, bardzo lubię wszelkiego rodzaju koktajle :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wpadłabym na taki pomysł:)ciekawy smak

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Wam przypadł do gustu. Jest pyszny polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A daktyle się zmieliły? Ja kiedyś dodałam suszoną żurawinę i niestety zostały dosyć duże kawałki, co sprawiało, że koktajl był bardziej do jedzenia niż picia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały drobinki ale bardziej z rodzynek niż daktyli. Mogłam je wcześniej namoczyć w gorącej wodzie i byłby problem z głowy ale cóż, najnormalniej w świecie nie chciało mi się ;)

      Usuń
  5. orzeźwiajace :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowe pasje , Blogger