sobota, 17 sierpnia 2013

Roladki z indyka

To kolejny pomysł na treściwsze jedzonko. Połączenie mozzarelli z suszonym pomidorem i bazylią daje ciekawy smaczek.


Składniki:
  • 5 kotletów z piersi indyczej
  • 1 kulka mozzarelli
  • 5 suszonych pomidorów
  • listki bazylii
  • sól, pieprz, papryka słodka
Mięso cieniutko rozbijam tłuczkiem . Przyprawiam tylko z jednej strony, obracam i na nieprzyprawionej układam pomidora, plaster mozzarelli, listek bazylii. Zawijam mięso (podobnie jak krokiety) tak by nic z niego nie wypłynęło podczas smażenia. Smażę powoli na niewielkiej ilości oleju. Można podawać od razu z patelni. Ja przetrzymałam jeszcze w ciepłym piekarniku 15 min głównie z powodu braku konsumentów, czekając na obiad wszyscy mi usnęli ;)

 Posmarowałam dodatkowo musztardą francuską ale to jest zbyteczne!



Podałam z plackami z cukinii (tutaj) i polałam sosem z kopru włoskiego (taki mi został w ogródku ;)) ale zwykły koperkowy lub pieczarkowy będzie pyszny.


2 komentarze:

  1. Roladki to moja słabość, to połączenie smakuje znakomicie i choć moi domownicy wolą inne...nie mają wyjścia, jedzą co zrobię.
    warte wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowe pasje , Blogger