niedziela, 3 marca 2024

Pasta z awokado i suszonych pomidorów

Będzie idealna na śniadanie do grzanek, dodatek do jajka w koszulce lub przystawka na imprezy. Smak bardzo przyjemny, łagodny pachnący kolendrą. 



Składniki:
  • 1 awokado 230 g
  • 10 pomidorów suszonych w oleju 100 g
  • 2 ogórki konserwowe 120 g
  • 3 łyżki stołowe słonecznika łuskanego 20 g
  • Kolendra natka 9 g (3/4 natki z doniczki) 
  • 3 gałązki natki pietruszki 2g
  • 3 listki czosnku niedźwiedziego (opcjonalnie - ja mam w ogrodzie więc dodałam) 
  • 1 łyżeczka: miodu, musztardy
  • 1 łyżka: soku z cytryny, oleju z pomidorów lub oliwy z oliwek
  • Szczypta soli (u mnie kamienna) 
Awokado obrać, pokroić w drobną kosteczkę. Pomidory i ogórki również. Natki opłukać, posiekać. Słonecznik uprażyć na suchej patelni. Wszystko wymieszać i odstawić do lodówki na minimum 15 minut. 

Ps. Usłyszałam: "nie wygląda tak dobrze, jak smakuje" :) cóż to nie schabowy :D 
Osobiście lubię takie eksperymenty i ten mi wyszedł. Dla mnie bajka 😊. Smacznego :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowe pasje , Blogger