poniedziałek, 18 marca 2019

Rollsy / roladki z tortilli (rukola, pomidory suszone).

Ostatnio bardzo modna przekąska na przyjęcia, domówki i imprezy okolicznościowe. Ot, taki mały kęsik świetnie smakuje i pięknie się prezentuje :)



Składniki:
  • 8 wrapów grillowych tortilli 
  • paczka rukoli
  • słoiczek pomidorów suszonych w oleju 280 g
  • serek naturalny np." Puszysty łaciaty" 300 g
  • słonecznik 250 g
Rukolę wypłukać osuszyć np. na lnianej ścierce. Ważne by nie była mokra. Słonecznik uprażyć na suchej patelni, należy go mieszać by się nie przypalił a tylko delikatnie przyrumienił. Placek tortilli posmarować serkiem, obsypać słonecznikiem, rukolą i drobno pokrojonymi pomidorami. Zawinąć i pokroić w 2 cm kawałki.



Nie dałam dużo sera, ponieważ bardzo lubię rukolę i pomidory suszone.  Pomidory ułożyłam na środku by mieć pewność, że będzie w każdym rollsie. Można je nabić na małe wykałaczki ale ja tego nie robiłam. Ułożyłam na półmisku.

Smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowe pasje , Blogger