sobota, 27 kwietnia 2013

Sałatka z Tortellini

Jak ja lubię proste sałatki...

Składniki:
  • 1 opakowanie pierożków tortellini
  • 1 puszka kukurydzy
  • 5, 6 ogórków kiszonych
  • 1 pomidor 
  • 1 papryka czerwona lub żółta (można dodać konserwowej)
  • 3 jajka ugotowane na twardo
  • majonez (mały słoiczek)
  • jogurt naturalny (125g) 
Pierożki gotuję według wskazówek na opakowaniu, kukurydzę odsączam. Pomidora, paprykę, jajka kroję w kostkę. Wszystko mieszam z majonezem i jogurtem, doprawiam solą, pieprzem.
Majonezu i jogurtu dałam "na oko" nie dodałam całego słoiczka. Sami decydujecie jak lubicie :)

Podałam z pieczywem.

2 komentarze:

  1. Czy te pierożki są czymś nadziewane? W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są z mięsem. Dlatego już nie podawałam wędliny do tej sałatki, sama w sobie jest treściwa. Tortellini są powszechnie dostępne. Pozdawiam

      Usuń

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowe pasje , Blogger