piątek, 15 stycznia 2016

Sałatka z tortellini (por + ananas)

Lubicie proste sałatki? ja uwielbiam. Zawsze gdzieś w szafce chomikuję jakieś pierożki, w lodówce majonez jakiś groszek, kukurydzę lub ananas. W razie niespodziewanych gości zawsze coś się zrobi ;) A dzisiaj mam dla Was bardzo smaczną i szybką sałatkę.



Składniki:
  • 500 g tortellini (u mnie z szynką)
  • 200 g ananasa z puszki (7 krążków)
  • 150 g pora
  • 150 ml majonezu
  • sól himalajska, pieprz do smaku
Pierożki ugotować w posolonej wodzie zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Odcedzić, przelać zimną wodą, przestudzić. Z pora odciąć zielone liście, obrać, opłukać. Przekroić wzdłuż na połowę następnie w półksiężyce. Przełożyć go do naczynia i zalać wrzątkiem na 5 minut, następnie odcedzić. Ananasa pokroić w mniejsze kawałeczki. Wszystko ze sobą połączyć dodać majonezu, wymieszać i spróbować. Doprawić solą i pieprzem.




Smacznego :)

9 komentarzy:

  1. Ja dodaję jeszcze szynkę i kukurydzę,ale Twoja wersja równie pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest fajne. Łatwo smacznie i ładnie. Takie sałatki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wiesz jakiego smaka mi narobiłaś! mmm....

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam takich pierożków. Jestem ciekawa smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu super sałatka, bardzo takie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszny pomysł :) Taka sałatka mile widziana na drugie śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Robię podobną z mandarynkami i kukurydzą. Uwielbiam ananasa i Twoja wersja z pewnością się u mnie przyjmie.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowe pasje , Blogger