środa, 26 listopada 2014

Sos selerowy z Farfalle i piersią z indyka

Ostatnie warzywa z grządki wykorzystałam do pysznego sosu, który podałam z makaronem i porcją mięsa obsypaną przyprawą do wina grzanego. Coś innego... i smacznego... zapraszam.



Składniki na sos:

  • 300 ml rosołu (u mnie pozostałość po obiedzie)
  • 200 ml wody
  • 150 g selera (3 nieduże szt.)
  • 1 cebula (średnia)
  • sól, pieprz do smaku
Selery obrać, wypłukać pod bieżącą wodą, osuszyć ręcznikiem papierowym następnie pokroić w grubszą kostkę. Cebulę obrać, pokroić w kostkę. Na patelni rozgrzać łyżkę masła, zeszklić cebulkę po czym dodać seler i smażyć razem 5 min. mieszając by się nie przypaliła cebula. Podlać wodą i całość przelać do gorącego rosołu. Dusić 15 min. Zmiksować blenderem, doprawić solą i pieprzem do smaku.

  • 5 porcji kotletowych piersi indyczej 
  • sól, przyprawa do wina grzanego
  • mąka
Mięso wypłukać, osuszyć ręcznikiem papierowym. Każdą porcję oprószyć szczyptą soli i przyprawy do grzanego wina. Obtoczyć w mące i smażyć na gorącym tłuszczu z obu stron.

  • makaron Farfalle (u mnie 400 g)
Makaron ugotować al'dente. Podawać z porcją mięsa i pysznym sosem. 

Z podanych składników otrzymałam 5 porcji obiadowych. Gotowanie zajęło mi około 0,5 godziny. Polecam :)


4 komentarze:

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Życiowe pasje , Blogger