poniedziałek, 15 kwietnia 2013

"Na wariackich papierach"

Zastanawiam się jak ja, przebrnęłam przez dzisiejszy dzień. Nie jestem pewnie jedyną osobą, która żyje czy pracuje na pełnych obrotach.
  • Dzień zaczął się o 6.00 kawą i śniadaniem 
  • potem ubieranie dzieci do przedszkola, 
  • zakupy,
  • powrót do domu, 
  • pranie firan
  • mycie okien... 
  • wieszanie firan
  • galopem po córkę do przedszkola, 
  • powrót do domu, 
  • zabawa ze szkrabami, 
  • gotowanie obiadu, 
  • palenie w piecu bo niestety jeszcze zimno, 
  • układanie puzzli, 
  • kąpiel dzieci, 
  • usypianie
  • trochę neta. 
Padam idę spać. Życzę Wam słodkich snów.

4 komentarze:

  1. U mnie też dzień pełen pracy:(
    Dlaczego doba ma 24h???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A da się więcej? Masakra! Buziaczki

      Usuń
    2. Malgorzata Katrenak15 kwietnia 2013 22:08

      ja tez padam!
      Wiosenne oslabienie?

      Usuń
    3. To też!i chyba alergie ruszyły...

      Usuń

Podziel się swoją opinią, chętnie ją poznam. Dziękuję za wszystkie komentarze.

Print Friendly and PDFPrint Friendly
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Łyżka i Motyka , Blogger